zondag 25 januari 2009

Ding 20. Muziek online beluisteren

Last.fm heeft een hoop te bieden! Hoewel ik alleen swingend aan de gang gegaan ben met het 23-dingen account. Nu merk ik ook wat de nadelen zijn om met een gezamenlijk account te werken. Tijdens het plaatsen van de widget lukte het me niet om het te focussen op Disco. Mijn 'all time favorite'-type muziek. Erg jammer, maar des te meer reden om een eigen account aan te maken. Het lukte me daarnaast ook niet om Disco in het algemeen aan de Library toe te voegen. Donna Summer lukte wel. Hoe kan dat? De widget staat inmiddels, maar ik vraag me wel af in hoeverre je ervoor kunt zorgen dat het ook daadwerkelijk werkt. Of moet je het elke keer activeren door je in te loggen?

Voor de bibliotheek vind ik dit wederom lastig. Als Bibliotheek Bollenstreek bieden we muziek in de vorm van onze samenwerking met Muziekweb. Hoe zou een en ander te combineren zijn?
Dat wordt een lange discussie vrijdag 30 januari a.s.

1 opmerking:

Unknown zei

De widget geeft jouw laatst afgespeelde tracks weer. Het is dus een weergave van jouw huidige muzieksmaak. Bezoekers van jouw blog kunnen jou daarmee dus volgen.